Довідка

Для того щоб швидко і легко оформити позику потрібно виконати ряд нескладних дій:

  • Вибрати необхідну вам суму (від 500 до 25 000 грн) та строк кредиту (від 1 до 30 днів). Для цього необхідно перемістити повзунок калькулятора вправо-вліво. Важливо: коли Ви переміщуєте повзунок калькулятора, система автоматично рахує відсотки які Вам необхідно буде сплатити та дату повернення позики. Після вибору суми та строку тисніть на кнопку «ОТРИМАТИ ГРОШІ».
  • Зареєструвати свій особовий кабінет, тобто пройти реєстрацію. Для цього потрібно вказати свій номер телефону та натиснути кнопку «ОТРИМАТИ КОД». Через декілька секунд Вам буде відправлено код підтвердження в смс – введіть його в спеціальне поле. Далі потрібно придумати надійний пароль для вашого Особистого кабінету. Важливо: пароль має бути надійним та містити великі, малі літери та цифри. Не використовуйте своє ім’я, дату народження та інші дані які можуть знаходитися в загальному доступі – такий пароль не надійний, його можна легко зламати. Приклад надійного пароля – KytBall95.
  • Наступним кроком буде пройти ідентифікацію через Bankid від Національного банку України та заповнити особисту інформацію в полях анкети.
  • Прив’язати банківську карту та пройти її верифікацію. Важливо: для позитивного рішення в отриманні кредита, банківська картка повинна бути оформлена на Ваше ім’я.
    o Ввести номер карти (шістнадцяти значний номер на лицевій стороні картки)
    o Строк дії картки
    o CVV/CVC (трьох значний номер, вказаний на зворотній стороні картки)
    Як тільки картка буде збережена натисніть «ЗАВЕРШИТИ РЕЄСТРАЦІЮ»
    Зверніть увагу – збереження реквізитів Вашої банківської картки на нашому сайті є безпечним.
  • Подати заявку та отримати грошові кошти. Вам необхідно перевірити раніше подану суму позики або вибрати нову та строк (на цьому етапі її можливо змінити) дозаповнити заявку та натиснуть кнопку «ПІДПИСАТИ ЗАЯВКУ». Ваша заявка подана!
    Рішення про результат надійде Вам в смс повідомленні протягом 10-15 хвилин. Якщо Ваша заявка буде не погоджена, спеціаліст з кредитування може запропонувати інші умови. Як тільки сума буде схвалена необхідно ознайомитися з кредитним договором та підписати його (паспорт кредиту та оферту). Все готово! Через декілька хвилин сума буде у Вас на банківській карті. Якщо у Вас виникли труднощі під час заповнення заявки, зателефонуйте нам за номером – 0800 10 10 50 ми з радістю Вам допоможемо!

У нашому сайті свої боргові зобов'язання ви можете погасити одним з наступних способів:

  • В особистому кабінеті користувача за допомогою вашої банківської карти (Visa /MasterCard) в будь-який зручний для вас час 24/7:
    • Зайти в особистий кабінет на сторінці сайту «Національний кредит»;
    • В закладці "Поточний кредит" вибрати функцію "Повне погашення", "Внесення планового платежу згідно графіку" або "Часткове погашення кредиту";
    • Оплатити тільки відсотки, повністю повернути позику або внести частково платіж.
    • Підтвердити оплату.
  • Через інтернет-банкінг: Увійти до інтернет-банкінгу (Приват24, Monobank та ін.). Перейти в розділ платежі(інші), Вам потрібно вибрати «Платіж за реквізитами» або «Платіж за IBAN» . Ввести реквізити ТОВ "ТОВ “ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ “НАЦІОНАЛЬНА” – вказані в договорі або в особистому кабінеті. Перерахувати грошові кошти на розрахунковий рахунок компанії, обов’язково вказати в призначенні платежу:
    • Сплата відсотків та/або основної суми та/або часткова оплата за кредитним Договором №
    • ПІБ та ІПН
    • Номер договору
    • Номер телефону
    • Після оплати обов'язково потрібно надіслати квитанцію на електронну пошту [email protected]
  • У відділенні будь-якого українського банку: Повернути кредит/сплатити відсотки за користування за реквізитами можна в касі будь-якого українського банку. Для цього потрібно надати касиру повні реквітити ТОВ "ТОВ “ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ “НАЦІОНАЛЬНА” – вказані в договорі. Обов’язково вказати в призначенні платежу:
    • Сплата відсотків та/або основної суми за кредитом
    • ПІБ та ІПН
    • Номер договору та номер телефону
    Обов'язково чекаємо вашу квитанцію на електронній пошті [email protected] для вчасного та правильного відображення заборгованості або її відсутності.
    Інакше ми не зможемо ідентифікувати платіж і ваш кредит не буде погашено.
  • Через платіжні термінали EasyPay та City24 за реквізитами. Термінал ви можете знайти в найближчому до Вас супермаркеті.
      Після оплати обов'язково потрібно надіслати квитанцію на електронну пошту [email protected]

  • Як продовжити кредит


    На нашому сервісі «Національний кредит» обравши термін кредиту до 30 днів, автоматично з'являється можливість користуватися кредитом строком на 100 днів. Детальна інформація, така як дати та суми оплати відсотків знаходиться в договорі та паспорті кредиту. Уважно вивчіть їх, щоб впевнитися чи зможете ви повернути або користуватися кредитом без проблем. Разом з цим, ви можете оплатити заборгованість достроково, для цього вам потрібно скористатися відповідною кнопкою в особистому кабінеті - “Повне погашення кредиту”. Після закінчення терміну 100 днів, кредит потрібно повернути. В разі виникнення ситуації, яка унеможливлює вчасне повернення позики, зверніться до нас - і ми запропонуємо вам комфортні умови досудового врегулювання погашення заборгованості (реструктуризація).

Шановні клієнти з правилами «Національний кредит», ми відмовимо вам, якщо:

  • Ви не є громадянином України;
  • Вам менше 18 років або більше 70 років;
  • Ви не виплатили попередній позику в «Національний кредит»;
  • Ви маєте негативну кредитну історію;
  • Прив'язка банківської карти, власником якої ви не є;
  • При своєї реєстрації на інтернет-сторінці https://nationcredit.com.ua/ ви вказали неправдиві дані;

Щоб точно впевнитися, що відмова не пов'язана з зазначеними вами даними, варто перевірити коректність їх заповнення. Також радимо перевірити свою кредитну історію наприклад, в Українському бюро кредитних історій


Зверніть увагу, що причину відмови в отриманні кредиту конкретному клієнту не розголошуються. Ми привели основний список 6 причин, ознайомившись з яким, ви зможете зрозуміти, чим обумовлена відмова і що потрібно зробити, щоб ваша заявка була схвалена.

Політика конфіденційності

Переглянути

Порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)

Переглянути

Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості

Переглянути

Повідомлення кредитодавця, нового кредитора та/або колекторської компанії про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник

Переглянути

орядок відступлення прав вимоги

Переглянути

Інформація для споживача, який прострочив виконання зобов’язань

Переглянути

Обов’язкова інформація для клієнта/контакти

Переглянути

Інформація про повідомлення споживачів, які належать до захищеної категорії

Переглянути

Договір (від 19.02.2024)

Переглянути

Договір (від 19.03.2024)

Переглянути

Договір (від 29.03.2024)

Переглянути

Паспорт кредиту

Переглянути

Додаткова угода на пролонгацію

Переглянути

Правила надання грошових коштів у позику на споживчі цілі

Переглянути

Програма лояльності

Переглянути

Фінансова звітність (сукупний дохід)

Переглянути

Фінансова звітність (фінансовий стан)

Переглянути

Розпорядження про ліцензію

Переглянути

Статут 2019

Переглянути

Статут 2023

Переглянути

Статут 2024

Переглянути

Фінансовий моніторинг (правила)

Переглянути

Фінансовий моніторинг (порядок)

Переглянути

Фінансовий моніторинг (програма)

Переглянути

Санкційна політика

Переглянути

Запис в реєстрі НБУ про переоформлення Ліцензії

Переглянути

Витяг із Державного реєстру фінансових установ

Переглянути

Аудиторський звіт 2023

Переглянути

При частковому погашенні кредиту в першу чергу погашаються проценти за фактичне користування кредитом. Сума, що залишається, буде спрямована на погашення кредиту. При Частковій оплаті кредиту строк по договору залишається незмінним

Порушення умов кредитного Договору може призвести до негативних фінансових наслідків і погіршити вашу кредитну історію. Компанія передає інформацію про всі кредити клієнтів до Бюро кредитних історій (УБКІ). Дані про прострочену заборгованість погіршують кредитний рейтинг та унеможливлюють доступ до кредитування в майбутньому в банках та інших фінансових компаніях. Кредитна історія клієнта показує наскільки позичальник дисциплінований та чесний. Кредитну історію клієнта неможливо просто видалити або стерти, вона залишається у базі даних Бюро Кредитних Історій назавжди. Ми радимо дотримуватись умов Договору, які ви приймаєте під час оформлення кредиту. За допомогою хорошої кредитної історії можна збільшити свої шанси на отримання не тільки споживчого кредиту, швидкої позики в інтернет мережі, а й для кредиту, пов'язаного з придбанням авто, нерухомості та на ведення підприємницької діяльності в банківських і інших фінансових компаніях. Для відповідальних клієнтів досить часто пропонують кредити на більш вигідних умовах (підвищення суми кредиту, знижену процентну ставку, покращене обслуговування і інші привілеї)

Щоб отримати знижку, використайте будь-який із запропонованих способів

  • При оформленні Першого кредиту в нашій компанії всім клієнтам надається знижка 99,99% від базової процентної ставки, яка застосовується на перший обраний період. Знижка буде автоматично врахована і додаткових дій від вас не знадобиться;
  • Підпишіться на новини нашої компанії в Instagram та Facebook або отримайте доступ до особистого кабінету після реєстрації на сайті. Ви будете регулярно отримувати промокоди та наші акційні пропозиції;
  • Звернутися до консультантів нашої служби підтримки

ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «НАЦІОНАЛЬНА» розраховує реальну річну процентну ставку у процентах згідно з методикою розрахунку реальної річної процентної ставки НБУ. Зверніть увагу: значення реальної річної процентної ставки не є розміром процентної ставки, за яким розраховується ваша плата за отримання кредитом. Платою за користування кредитом є проценти, що нараховуються за Базовою процентною ставкою в розмірі 1% на день (366% річних = 1% x 366(5) днів). Ставка може бути знижена до 0,01% на день (3,66% річних) згідно з Програмою лояльності Товариства. Згідно з постановою Правління Національного банку України “Про затвердження Правил розрахунку небанківськими фінансовими установами України загальної вартості кредиту для споживача та реальної річної процентної ставки за договором про споживчий кредит” №16 від 11.02.2021 року (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0016500-21 - n51) Товариство зобов’язане надати споживачу в паспорті споживчого кредиту та договорі про надання споживчого кредиту розмір реальної річної процентної ставки”

Довідка про погашення кредиту автоматично формується після його закриття. Завантажити документ можна в Особистому кабінеті клієнта.

Виникли проблеми при заповненні заявки на кредит?

Найбільш поширена проблема при реєстрації — незаповнені поля в анкеті. Задля уникнення таких проблем при реєстрації:

  • Важливо заповнити всі поля анкети правильно і повністю, щоб уникнути помилок та затримок обробки.
  • Переконайтесь, що вся потрібна інформація знаходиться у призначених для неї полях.
  • Ретельно звірте паспортні дані, ІПН, номер телефону, без помилок вкажіть адресу проживання, зайнятість та електронну пошту, щоб усі цифри та спеціальні символи стояли на своїх місцях.
  • Недостовірність інформації – дуже часто помилки та проблеми в оформленні заявки, трапляється через розбіжності між особистими, контактними та анкетними даними. Система може розцінити, як помилку, коли клієнт вказує власні паспортні дані, а банківська карта прив’язана до імені іншої людини. Автоматично розцінює такого позичальника, як шахрая.

Все ще залишилися питання?
Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)»

Чому не додається картка? Або чому не проходить оплата?

Існує кілька можливих причин, чому ваша банківська картка не додається:

  • Неправильні реквізити: Перевірте, чи ви правильно ввели всі реквізити картки, такі як номер картки, термін дії та CVV-код. Навіть невелика помилка може призвести до невдалої спроби додати картку.
  • Блокування банком: Деякі банки застосовують заходи безпеки, які можуть блокувати операції на певних сайтах, які вони вважають підозрілими або небезпечними. Зверніться до свого банку, щоб переконатися, чи не було блокування.
  • Обмеження по ліміту онлайн – операцій. Деякі картки можуть мати обмеження щодо суми платежів або обсягу операцій, які можна здійснити онлайн. Переконайтеся, що на вашій картці не встановлено лімітів на онлайн операції, звернувшись до свого банку.

Все ще залишилися питання?
Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)»

Як довго розглядається заявка та як дізнатись результат?

При першому зверненні, після проходження реєстрації, заявка розглядається близько 15 хвилин, за винятком випадків, які потребують детальної перевірки, анкету автоматично аналізує система скорингу.

При повторному зверненні, Вам не потрібно проходити реєстрацію, всі дані зберігаються у вашому особистому кабінеті.

Для повторної заявки Вам необхідно обрати суму та термін на кредитному калькуляторі в особистому кабінеті.

Рішення по повторним зверненням приймаються автоматично до 15 хвилин.

Рішення по вашій заявці ви отримаєте у SMS повідомленні за вказаним вами контактним номером та/або електронну пошту. Також статус заявки можна побачити в особистому кабінеті.

Все ще залишилися питання?
Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)»

Що робити, якщо не прийшли гроші на карту?

Переказ кредитних коштів на картку клієнта здійснюється миттєво після схвалення заявки і підписання договору позики.

У деяких випадках існує затримка від часу, коли ви отримали від нас повідомлення про те, що ми надіслали гроші, до моменту, коли ви побачите гроші на своєму рахунку.

Не варто турбуватися. Якщо всі ваші дані правильні, банк незабаром зарахує платіж на рахунок. Якщо після підписання договору, протягом тривалого часу, гроші не були зараховані на ваш рахунок — рекомендуємо звернутися безпосередньо до банку, клієнтом якого ви являєтесь.

Все ще залишилися питання?
Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)»

Зарахування платежів

Якщо оплата здійснюється через сайт компанії https://nationalcredit.com.ua в особистому кабінеті, платіж відображається одразу. Дані платежі можливо проводити цілодобово, у вихідні і святкові дні. В день погашення кредиту, платіж рекомендуємо проводити до 21.00.

Наголошуємо, що банки та термінали самообслуговування можуть стягувати додаткову комісію за проведення платежу.

Також, слід враховувати терміни зарахування при оплаті через термінали самообслуговування та банківські установи. Внутрішньобанківський переказ виконується у строк до двох операційних днів, а міжбанківський переказ до трьох операційних днів, у зв’язку з чим фактичне погашення заборгованості за кредитним договором може відбутися будь-якого дня в межах зазначених строків і може призвести до прострочення виконання вами грошових зобов’язань. Якщо будь-який термін здійснення платежів за договором про споживчий кредит припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то платежі через термінали самообслуговування та банківські установи повинні бути здійснені у попередній робочий день.

ЗВЕТРАЄМО УВАГУ!

Згідно з умовами договору, датою платежу вважається дата зарахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Товариства. Рекомендуємо враховувати це заздалегідь!

Все ще залишилися питання?
Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)»

Якщо немає доступу до особистого кабінету: що робити?

Зверніться в Службу підтримки, в месенджерах або зателефонуйте 0800-10-10-50 (безкоштовно по Україні)

Я отримав суму менше, ніж вказував у заявці на отримання кредиту. Що робити?

Шановний клієнт, залежно від результатів скорингової системи, яка враховує безліч факторів, що впливають на можливості отримання кредиту, максимальна сума позики може варіюватися.

Наша компанія завжди намагається максимально задовольнити бажання своїх клієнтів, проте трапляються ситуації, коли позика на зазначену Вами суму не може бути схвалена повністю.

Основними значущими факторами є ваша кредитна історія і кредитний рейтинг, ознайомитися з яким Ви можете на офіційному сайті Бюро кредитних історій.

Процедуру перевірки за допомогою скорингової системи клієнт проходить кожен раз, коли хоче оформити кредит. Відповідно, результати скорингової системи можуть змінюватися після кожного взятого Вами кредиту.»

Я оплатив кредит, а повідомлення не приходить?

Шановний клієнт, після оплати кредиту на сайті https://nationalcredit.com.ua, система автоматично відправляє клієнту лист на електронну адресу та SMS-повідомлення, а також оновлює дані про кредит в особистому кабінеті. Ситуації, коли клієнт погасив кредит, а в особистому кабінеті статус кредиту показує як "активний" і, відповідно, не приходить повідомлення про погашення, як правило, пов'язані з сервісами, через які був здійснений платіж. Це може бути банк, де ви оплатили кредит або картку якого використовували для оплати, або платіжний термінал.

При оплаті кредиту в касі банку, через особистий кабінет, інтернет-банкінг Вашого банку, а також при оплаті через платіжний термінал, зверніть увагу, що деякі банки залишають за собою право проводити операції протягом 3 банківських днів.

Якщо протягом часу, за який повинен бути проведений платіж, нічого не відбувається - зверніться в клієнтську підтримку банку або сервісу, через який ви здійснювали оплату»

Кваліфікований електронний підпис

Чому примірник мого електронного договору містить кваліфікований електронний підпис?

Згідно з вимогами Національного банку України, примірник договору клієнта повинен містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) разом з позначкою часу, накладеною уповноваженим працівником компанії. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це дані в електронній формі, отримані в результаті криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їхню цілісність та ідентифікацію автора. За допомогою КЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою КЕП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.

Чому після підписання договору мені на електронну пошту надходять 2 файли у форматах PDF та P7S?

Компанія створює КЕП з окремим збереженням договору в форматі PDF та даними підпису в форматі P7S. Такий спосіб є зручним для роботи з електронним документом. Отже, Компанія надсилає підписаний примірник договору з КЕП, що складається одразу з двох файлів: один у форматі PDF та інший у форматі P7S. Це унеможливлює зміну чи видалення інформації з договору після його підписання. Ви можете завантажити ці 2 файли на свій пристрій для подальшої перевірки електронного підпису, а також вони будуть доступні для завантаження у Вашому Особистому кабінеті у правому кутику в розділі «Історія кредитів».

Як мені перевірити електронний підпис?

Для перевірки підпису Вам необхідно зайти на сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням: https://czo.gov.ua/verify і одночасно завантажити 2 файли договору у форматі PDF та P7S, натиснути на кнопку «Перевірити»

Скарги Споживачів можуть направлятися до Товариства будь-яким зручним способом, зокрема

  • електронним листом на електронну адресу [email protected]
  • за адресою : Україна, 01054, місто Київ, а/с 76.
  • Скарги Споживачів розглядаються Товариством в порядку та строки, передбачені чинним законодавством України. За результатом розгляду скарг Товариство направляє відповідь Споживачу у спосіб, в який надійшла скарга”

Графік роботи:

Адміністрації щоденно з 9-00 до 18-00 (крім вихідних та святкових днів).

Служби підтримки (на час воєнного стану):

з 9:00 до 18:00 (онлайн-чати до 22:00)

Обробка заявок на оформлення позик (на час воєнного стану):

З 8:00 до 22:00.

Графік особистого прийому:

Вівторок, четверг з 14:00 до 17:00 за адресою: Україна, 01054, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 41, ЛІТЕРА "А" (крім вихідних та святкових днів).

Прийом клієнтів в офісі компанії припинено до закінчення воєнного стану

Контакти

Наша адреса: Україна, 01054, місто Київ, а/с 76.

В робочий час Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки за телефоном 0800 10 10 50 (безкоштовно).

Електронна адреса: [email protected]

Реквізити

ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «НАЦІОНАЛЬНА»

Код ЄДРПОУ: 42761807

Місцезнаходження: 01054, м. Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 41, ЛІТЕРА "А"

IBAN: UA193390720000026500025137001

Банк отримувача: АТ «РВС БАНК»

Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи, видане Національним комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 25.04.2019 р., серія та номер свідоцтва ФК №1196, реєстраційний №13103940

Ліцензія НБУ від 21.03.2024 року на діяльність фінансової компанії з правом надання коштів та банківських металів у кредит, термін дії - безстроково.

Оберіть суму

Термін платежу

Додатково перелік кредитних продуктів Товариства, їхні істотні характеристики, калькулятор згідно з Постановою НБУ від 05.10.2021 №100 та інша інформація стосовно умов кредитування розміщені в розділі «Умови надання послуг»

Сума кредиту

Індивідуальна знижка

Процентна ставка в пільговий період

Проценти до “

Платіж до

При поверненні до “

Загальні витрати, загальна вартість кредиту, реальна річна процентна ставка та інші обов’язкові результати розрахунків в «Деталі кредиту»